Ładowanie ...

Ogólne warunki handlowe

 

§ 1 Zakres zastosowania

Poniższe Ogólne Warunki Handlowe mają zastosowanie wyłącznie do zakupu naszych produktów w wersji obowiązującej w momencie składania zamówienia. Nie ma to wpływu na pierwszeństwo poszczególnych umów. W transakcjach biznesowych z przedsiębiorcami nasze warunki sprzedaży mają zastosowanie do wszystkich przyszłych transakcji z klientem, nawet bez wyraźnego odniesienia.

 

§ 2 Definicje

I. Konsumentami w rozumieniu niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych są osoby fizyczne, które nawiązują z nami stosunki handlowe bez związku z ich działalnością handlową lub niezależną działalnością zawodową.

II. Przedsiębiorcami w rozumieniu niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych są osoby fizyczne, prawne lub spółki osobowe posiadające zdolność prawną, które nawiązują z nami stosunki handlowe w ramach swojej działalności gospodarczej lub niezależnej działalności zawodowej.

 

§ 3 Zawarcie umowy przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym

I. Oferty sklepu Woodstore24 w Internecie stanowią niewiążące zaproszenie dla klienta do zamówienia towarów.

II. Proces zamawiania w naszym sklepie internetowym wygląda następująco:

1.
Koszyk: Wybierz produkty, które chcesz zamówić, klikając przycisk "dodaj do koszyka". Spowoduje to umieszczenie wybranych produktów w koszyku. Wybór ten można zmienić w dowolnym momencie do momentu wysłania zamówienia, zmieniając liczbę produktów, usuwając wybór poprzez kliknięcie pola "usuń" lub anulując proces zamówienia. Kliknięcie przycisku "Do kasy" spowoduje przejście do kolejnego etapu zamówienia.

2.
Kasa: Zaloguj się za pomocą adresu e-mail i hasła, jeśli masz już konto klienta, w przeciwnym razie zarejestruj się jako nowy klient. Twoje dane będą gromadzone, przetwarzane i wykorzystywane zgodnie z przepisami o ochronie danych (informacja o ochronie danych). Dane użytkownika nie będą wykorzystywane w żadnym innym celu ani przekazywane stronom trzecim. Jeśli jesteś już zarejestrowany, możesz teraz wybrać metodę wysyłki. Kliknięcie przycisku "Kontynuuj" spowoduje przejście do następnego kroku zamówienia.

3.
Sprawdź adres rozliczeniowy/ wybierz metodę płatności: Teraz sprawdź adres rozliczeniowy i wprowadź żądaną metodę płatności. Kliknięcie przycisku "Kontynuuj" spowoduje przejście do następnego kroku zamówienia.

4.
Sprawdźadres wysyłki / wybierz metodę wysyłki: Teraz sprawdź adres wysyłki i wprowadź żądaną metodę wysyłki. Kliknięcie przycisku "Kontynuuj" spowoduje przejście do następnego kroku zamówienia.

5.
Zakończenie procesu zamówienia / OWU i ochrona danych: Otrzymasz przegląd swojego zamówienia: wybrane produkty, adres do wysyłki i adres rozliczeniowy oraz dane kontaktowe. Sprawdź, czy wszystkie dane są poprawne i uważnie przeczytaj ogólne warunki i politykę prywatności. Możesz kontynuować składanie zamówienia tylko wtedy, gdy zgadzasz się z warunkami i polityką prywatności (zaznacz pole). Kliknięcie przycisku "Wyślij zamówienie" oznacza wysłanie zamówienia do nas.

III. Zamawiając żądane towary (patrz II. powyżej), klient składa wiążącą ofertę zawarcia umowy kupna. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia w sklepie internetowym Woodstore24 i podający szczegóły zamówienia (potwierdzenie zamówienia).

IV. Payolution GmbH (część Grupy Unzer)

We współpracy z Payolution GmbH (część Unzer Group), Vangerowstraße 18, 69115 Heidelberg, Niemcy, oferujemy możliwość zakupu na konto w ramach działalności klienta korporacyjnego. Warunkiem wstępnym jest pomyślne sprawdzenie adresu i zdolności kredytowej. Oprócz naszych OWH, do przetwarzania płatności mają zastosowanie OWH Payolution GmbH (część Unzer Group). Dalsze informacje, w tym OWH spółki Payolution GmbH (należącej do Grupy Unzer), użytkownik otrzyma w trakcie procesu składania zamówienia. Dalsze informacje można znaleźć pod odpowiednią opcją płatności oraz w procesie zamówienia.

V. Klient zapewnia, że wszystkie informacje podane przez niego podczas składania zamówienia lub rejestracji w sklepie internetowym (np. imię i nazwisko, adres, adres e-mail, dane bankowe itp.) są zgodne z prawdą. Musimy być niezwłocznie informowani o wszelkich zmianach.

VI Klient może zapisać lub wydrukować niniejsze Ogólne Warunki Handlowe w dowolnym momencie, klikając przycisk "Zapisz" lub "Drukuj" na dole strony internetowej. Klient może zapisać i/lub wydrukować treść swojego zamówienia natychmiast po złożeniu zamówienia, a także wyświetlić je później w dowolnym momencie za pomocą funkcji "Moje konto". Ponadto dostarczymy klientowi postanowienia umowne, w tym niniejsze Ogólne Warunki Handlowe, w formie tekstowej najpóźniej w momencie dostawy towarów.

VII. Językiem umowy jest wyłącznie język niemiecki.

VIII. Umowa zostaje zawarta z Woodstore GmbH & Co KG, Bloherfelder Str. 71, 26129 Oldenburg.

 

§ 4 Dostawa

I. Zasadniczo dostawa odbywa się z magazynu na adres dostawy podany przez kupującego. Dostarczamy nasze towary wyłącznie kupującym w Republice Federalnej Niemiec, Austrii i Szwajcarii.

II. O ile w ofercie nie określono inaczej, czas dostawy wynosi około 10-15 dni od zawarcia umowy.

III. jesteśmy uprawnieni do dokonywania dostaw częściowych, jeśli są one uzasadnione dla klienta, biorąc pod uwagę wzajemne interesy zasługujące na ochronę.

IV. jeśli dostawa towarów nie powiedzie się pomimo trzech prób dostawy, możemy odstąpić od umowy. Wszelkie dokonane płatności zostaną niezwłocznie zwrócone.

V. Jeśli zamówiony produkt nie może zostać dostarczony z naszej winy pomimo zobowiązań umownych dostawcy, mamy prawo odstąpić od umowy. W takim przypadku niezwłocznie poinformujemy użytkownika i w razie potrzeby zaproponujemy dostawę porównywalnego produktu. Jeśli porównywalny produkt nie jest dostępny lub jeśli użytkownik nie chce otrzymać porównywalnego produktu, niezwłocznie zwrócimy mu wszelkie już dokonane płatności.

VI Jeżeli kupujący jest konsumentem, ryzyko przypadkowej utraty i przypadkowego pogorszenia stanu towarów przechodzi na kupującego z chwilą przekazania mu dostawy. W przypadku, gdy kupujący jest przedsiębiorcą, ryzyko przechodzi na niego z chwilą przekazania przez nas dostawy spedytorowi, przewoźnikowi lub innym osobom lub organizacjom wyznaczonym do realizacji wysyłki.

 

§ 5 Ceny, koszty wysyłki

Podane ceny są cenami ostatecznymi zawierającymi podatek VAT. Towary są wysyłane na koszt klienta. Przegląd opcji wysyłki i wynikających z nich kosztów wysyłki można znaleźć pod linkiem "Dostawa". Koszty wysyłki są również wyświetlane klientowi na stronie przeglądu przed złożeniem zamówienia.

 

§ 6 Płatność, domyślna

I. Cena zakupu wraz z podanymi kosztami wysyłki jest wymagalna natychmiast po zawarciu umowy i może być zapłacona przy użyciu oferowanych metod płatności.

II. Płatność jest zazwyczaj dokonywana według uznania klienta poprzez przedpłatę, przez Paypal, kartą kredytową, przy odbiorze kartą EC lub gotówką, gotówką przy odbiorze, na konto od wartości towarów 500 € po uprzedniej kontroli kredytowej. Więcej informacji można znaleźć w sekcji "Metody płatności" na naszej stronie internetowej. Jeśli po zawarciu umowy dowiemy się, że płatność ceny zakupu jest zagrożona z powodu niezdolności klienta do zapłaty, mamy prawo zażądać płatności z góry lub, jeśli bezskutecznie wyznaczyliśmy termin płatności ceny zakupu, odstąpić od umowy. Klient może uniknąć tych konsekwencji poprzez ustanowienie zabezpieczenia.

iII. Kupujący jest w zwłoce z zapłatą ceny zakupu najpóźniej, jeśli nie dokona płatności w ciągu 30 dni od daty wymagalności i otrzymania faktury lub równoważnego harmonogramu płatności; ma to zastosowanie do dłużnika będącego konsumentem tylko wtedy, gdy został on wyraźnie poinformowany o tych konsekwencjach na fakturze lub w harmonogramie płatności. Jeżeli data otrzymania faktury lub harmonogramu płatności jest niepewna, dłużnik niebędący konsumentem popada w zwłokę nie później niż 30 dni po terminie płatności i otrzymaniu świadczenia wzajemnego.

IV. Jeżeli klient zalega z płatnością, jesteśmy uprawnieni do naliczania odsetek za zwłokę w wysokości ustawowej. Nie ma to wpływu na dochodzenie dalszych lub wyższych szkód spowodowanych zwłoką.

V. W przypadku zwłoki w płatności lub innej wyraźnej niezdolności kredytowej wszelkie dalsze roszczenia wobec klienta stają się natychmiast wymagalne.

VI. Klient jest uprawniony do potrącenia wyłącznie z roszczeniami, które są bezsporne lub zostały prawomocnie stwierdzone wobec nas. Klient jest uprawniony do skorzystania z prawa zatrzymania tylko w takim zakresie, w jakim jego roszczenie wzajemne opiera się na tym samym stosunku umownym.

 

§ 7 Zastrzeżenie własności

Dostarczone towary pozostają naszą własnością do momentu dokonania pełnej płatności - w przypadku umów z przedsiębiorcami do momentu uregulowania wszystkich roszczeń wynikających ze stosunków handlowych.

 

§ 8 Zasady anulowania dla konsumentów zgodnie z § 312g BGB

Zasady anulowania

Prawo do odstąpienia od umowy

Użytkownik ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny. Okres odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni od dnia, w którym użytkownik lub wskazana przez niego osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatniego towaru.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o tym fakcie





Woodstore GmbH & Co KG Właściciel Heinz A. Meyer Bloherfelder Str. 71 26129 Oldenburg Telefon: +49 441 - 361 300 01

Fax: 0441/36130003 E-mail: info@woodstore24.de

za pomocą wyraźnego oświadczenia (np. listu wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Można skorzystać z załączonego przykładowego formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe. Formularz ten można pobrać tutaj.

Aby dotrzymać terminu odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać powiadomienie o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Konsekwencje odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy użytkownikowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez użytkownika rodzaju dostawy innego niż najtańszy oferowany przez nas rodzaj standardowej dostawy), bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji użytkownika o odstąpieniu od niniejszej umowy. W celu dokonania zwrotu użyjemy tych samych środków płatności, których użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej; w żadnym wypadku nie zostaniesz obciążony żadnymi opłatami za ten zwrot. Odbierzemy towary.

Użytkownik musi zwrócić lub przekazać nam towary niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeśli towary zostaną wysłane przed upływem czternastu dni. Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać zwrócone pocztą w zwykły sposób, koszty te nie mogą przekroczyć 350 EUR w przypadku przedmiotów zewnętrznych i 130 EUR w przypadku przedmiotów wewnętrznych. Użytkownik musi zapłacić za utratę wartości towarów tylko wtedy, gdy utrata wartości wynika z obchodzenia się z towarami, które nie jest konieczne do sprawdzenia ich stanu, właściwości i funkcjonalności.

Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy

O ile strony nie uzgodniły inaczej, prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do następujących umów: umów o dostawę towarów, które nie są prefabrykowane i w przypadku których decydujący jest indywidualny wybór lub określenie przez konsumenta lub które są wyraźnie dostosowane do osobistych potrzeb konsumenta, umów o dostawę towarów, które zostały zamówione i dostarczone specjalnie dla klienta od dostawców wyższego szczebla (towary zamówione). Umowy o dostawę towarów, które mogą się szybko zepsuć lub których termin przydatności do spożycia zostałby szybko przekroczony, umowy o dostawę zapieczętowanych towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli ich pieczęć została usunięta po dostawie, umowy o dostawę towarów, jeżeli zostały one nierozłącznie zmieszane z innymi towarami po dostawie ze względu na ich charakter, umowy o dostawę napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy, ale które mogą zostać dostarczone najwcześniej 30 dni po zawarciu umowy i których bieżąca wartość zależy od wahań na rynku, na które przedsiębiorca nie ma wpływu, umów o dostawę nagrań dźwiękowych lub wideo lub oprogramowania komputerowego w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli pieczęć została usunięta po dostawie, umów o dostawę gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umów o prenumeratę.

 

§ 9 Gwarancja/okres przedawnienia

I. W przypadku istotnej wady zakupionej rzeczy zastosowanie mają co do zasady przepisy ustawowe. Oznacza to, że kupujący może przede wszystkim żądać spełnienia świadczenia, tj. według własnego uznania dostawy lub usunięcia wady. Jeśli pozostałe wymogi prawne są spełnione, kupujący ma prawo do obniżenia ceny zakupu lub odstąpienia od umowy. Oprócz wymogów ustawowych, wymogi określone w § 10 mają zastosowanie do roszczeń odszkodowawczych z tytułu wady towaru.

 

II. Jeśli kupujący dokonał zakupu jako konsument, jego ustawowe roszczenia gwarancyjne w przypadku wad wygasają w ciągu dwóch lat od zakupu nowych towarów i w ciągu jednego roku od przekazania towarów używanych.

 

III. Jeżeli kupujący jest przedsiębiorcą, musi on niezwłocznie sprawdzić dostarczone towary, o ile jest to możliwe w ramach zwykłej działalności gospodarczej, a w przypadku wykrycia wady niezwłocznie powiadomić sprzedającego o wszelkich rozpoznawalnych wadach. Jeśli Kupujący nie dokona takiego powiadomienia, towary zostaną uznane za zatwierdzone, a dochodzenie roszczeń gwarancyjnych zostanie wykluczone. Jeśli taka ukryta wada zostanie wykryta później, należy ją zgłosić do sklepu internetowego woodstore24 natychmiast po jej wykryciu.

IV. O ile ponosimy odpowiedzialność zgodnie z § 10, zastosowanie ma ustawowy termin przedawnienia.

V. Drewno jest produktem naturalnym, dlatego należy zawsze przestrzegać jego naturalnych właściwości, odchyleń i cech. W szczególności kupujący musi wziąć pod uwagę jego właściwości biologiczne, fizyczne i chemiczne przy zakupie i użytkowaniu. Zakres naturalnych różnic w kolorze, strukturze i innych różnicach w obrębie danego rodzaju drewna jest częścią właściwości drewna jako produktu naturalnego i nie stanowi podstawy do reklamacji lub odpowiedzialności. W razie potrzeby kupujący musi zasięgnąć profesjonalnej porady.

 

§ 10 Odpowiedzialność

Poniższe wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności mają zastosowanie do wszelkiej odpowiedzialności sklepu internetowego Woodstore24 za szkody, niezależnie od innych ustawowych wymogów dotyczących roszczeń:

i. Sklep internetowy Woodstore24 ponosi odpowiedzialność, jeśli jest winny umyślnego działania lub rażącego niedbalstwa. Sklep internetowy Woodstore24 ponosi odpowiedzialność za zwykłe zaniedbanie tylko w przypadku naruszenia obowiązku, którego wypełnienie jest niezbędne do prawidłowego wykonania umowy i na którego przestrzeganiu partner umowy może regularnie polegać (tzw. obowiązek kardynalny). W przeciwnym razie odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju szkody, niezależnie od podstawy roszczenia, w tym odpowiedzialność za culpa in contrahendo, jest wykluczona.

II. o ile sklep internetowy Woodstore24 ponosi odpowiedzialność za zwykłe zaniedbanie zgodnie z § 10 ust. 1, odpowiedzialność jest ograniczona do szkód, których wystąpienia można było oczekiwać na podstawie okoliczności znanych w momencie zawarcia umowy.

III. Powyższe wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania, jeśli sklep internetowy Woodstore24 przyjął gwarancję jakości towarów, ani za szkody, które mają zostać zrekompensowane zgodnie z ustawą o odpowiedzialności za produkt, ani za szkody na życiu, ciele lub zdrowiu, ani za niezbywalne roszczenia ustawowe.

IV. Powyższe wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności mają również zastosowanie do naszych pracowników, zastępców i innych osób trzecich, z których usług korzystamy w celu realizacji umowy.

V. Szkody spowodowane niewłaściwymi lub niezgodnymi z umową działaniami nabywcy podczas instalacji, podłączenia, eksploatacji lub przechowywania nie podlegają rekompensacie.

 

§ 10 Ochrona danych

I. Gromadzimy i przechowujemy dane klienta wymagane do transakcji biznesowych. Podczas przetwarzania danych osobowych klienta przestrzegamy przepisów ustawowych. Dalsze szczegóły można znaleźć w "Polityce prywatności" dostępnej na naszej stronie internetowej. II. Klient może w dowolnym momencie zażądać informacji o przechowywanych danych osobowych. Ponadto klient ma prawo do poprawienia nieprawidłowych danych, cofnięcia zgody na przechowywanie danych, co jest możliwe w dowolnym momencie i bez podania przyczyny, oraz do usunięcia danych. Wniosek o korektę danych lub odwołanie zgody na przechowywanie danych można zgłosić pocztą elektroniczną an:info@woodstore24.de lub pisemnie na adres Woodstore24 Heinz A. Meyer, Bloherfelder Str. 71, 26129 Oldenburg.

 

§ 11 Prawo właściwe i miejsce jurysdykcji

I. Stosunki handlowe między sprzedającym a kupującym podlegają prawu Republiki Federalnej Niemiec z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.iI. Miejscem jurysdykcji jest Oldenburg, jeśli Kupujący jest kupcem lub osobą prawną prawa publicznego lub specjalnym funduszem prawa publicznego.

 

§ 12 Postanowienia końcowe

I. Jeżeli poszczególne postanowienia niniejszej umowy są nieważne lub niewykonalne, nie ma to wpływu na ważność pozostałych postanowień.

II. Oprócz niniejszych OWH, w transakcjach handlowych obowiązują zwyczaje Tegernsee.

 

§ 13 Identyfikacja dostawcy, adres do wezwania

Nasz adres do składania reklamacji i innych oświadczeń woli, jak również adres, na który można nas wzywać, to





Heinz A. Meyer Bloherfelder Str. 71 26129 Oldenburg E-mail: info@woodstore24.de Fax: 0441/36130003

 

 

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy

(Jeśli chcesz odstąpić od umowy, wypełnij i odeślij ten formularz)




Do Woodstore GmbH & Co KG Bloherfelder Str. 71, 26129 Oldenburg E-mail: info@woodstore24.de Telefon: +49 441 - 361 300 01
Fax: 0441/36130003

Ja/My (*) niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od umowy zawartej przeze mnie/nas (*) na zakup następujących towarów

 

 

Zamówione w dniu (*) / otrzymane w dniu (*):

 

Imię i nazwisko konsumenta(-ów):

 

Adres konsumenta(-ów):

 

 

Podpis konsumenta(-ów) (tylko w przypadku powiadomienia na papierze):

 

 

Data:

 

 

(*) Niepotrzebne skreślić.

© 2024 Woodstore GmbH & Co. KG